Autózár nyitás kulcs nélkül 0-24-ig.

Autónyitás non-stop. Bezáródott autó. Kizártam magam a kocsiból. Bezárt kocsikulcs. Nem nyílik az autó. 0620 368 2867

Gyakran ismételt kérdések (GYIK)

Az ügyfelek által feltett leggyakoribb kérdések:

– Mennyi idő alatt érnek ide?

Az attól függ, hogy hova! Általában egy órán belülre szoktuk vállalni a kiszállást. Ez nem azt jelenti, hogy egy óra múlva érkezünk! Ennél sokkal rövidebb idő alatt szoktunk a helyszínre érni, de másokkal ellentétben inkább hosszabb időt ígérünk. Mi is utálnánk, ha valaki azt mondja hogy „fél óra múlva érkezik a szerelő”, és órákkal később még sehol senki! Természetesen sietünk, igyekszünk mindenkinek a lehető leggyorsabban segíteni. (akkor is, ha nem hív fel ötpercenként, hogy „Hol jár most a szerelő?”) Ennek ellenére előfordulhat, hogy olyan segítségkérés érkezik, ami soron kívüli beavatkozást igényel, és mindent megváltoztat. Pl. gyermek, vagy állat van a bezárt autóban, esetleg a hatóság kér azonnali segítséget! Ezt természetesen jelezzük a megrendelő felé, hogy amennyiben úgy ítéli meg, akkor máshonnan kérhessen segítséget!

– Tudok közvetlenül a szerelővel beszélni?

Nálunk a szerelő fogadja hívását! Pontosan azért, hogy mindent megkérdezzen ami a feladat ellátásoz szükséges, és minden kérdésre pontos, korrekt választ adjunk! Mennyibe kerül az autózár kinyitása, mennyi időt vesz igénybe hogy a helyszínre érjen a segítség, stb..

NEM tartunk diszpécser kislányt, akire hivatkozva a helyszínen derül ki, hogy az Ön által feltett „Mennyiért jönnek ki?” kérdésre adott válasz CSAK a kiszállási díj! Gyakran halljuk, hogy a telefonban még hét-tízezer forintot mondanak, a helyszínen a fizetéskor derül ki, hogy az csak a kiszállási díj volt! Ezen felül még harminc-ötvenezer forint az elvégzett munka! Amikor magához tér az ügyfél a sokkból, és reklamál akkor a szerelő közli, hogy a diszpécser kislány még új, biztos félreértették egymást! Nálunk ez nem fordulhat elő!

– Kérhetek számlát az autónyitásról?

Kérni sem kell, kiállítjuk a számlát! Amennyiben cége nevére kéri a számlát, kérjük, -a gyorsabb ügyintézés érdekében- készítse elő adószámát!

– Bezártam a kulcsot a céges kocsiba! El tudom számolni az autózár nyitást tartalmazó számlát?

Igen! Ugyanolyan számla, mintha egy olajcserére, vagy fékjavításra vitte volna az autót.

– Fizethetek bankkártyával?

Sajnos nem! Készpénzzel, vagy azonnali utalással tudja kiegyenlíteni a számlát! Amennyiben szükséges, egy közeli ATM-hez elkísérjük, ahol készpénzt tud felvenni!

– Tudnak jobban sietni? Nagyon sürgős lenne!

Mindent megteszünk, hogy a lehető leggyorsabban tudjunk segíteni! Sietünk, amennyire ésszerű körülmények között lehet!

– Vidéken vagyok, bezártam a kulcsot a kocsiba! Tudnak segíteni?

Tudunk! Telefonos egyeztetés alapján gyors kalkulációt végzünk, és tájékoztatjuk, hogy mikorra, és mennyiért tudjuk vállalni a gépkocsi felnyitását! Hívjon bátran, nem kerül semmibe! Általában olcsóbb, mintha kárt tenne az autóban.

– Nem járok jobban, ha betöröm az ablakot?

Nem! A bontóban vásárolt üveg, ha a megfelelő oldali és színű van is, gyakran karcos. Az újra várni kell, mert ritka, hogy készleten van a kereskedésben. A beszerzés lehet két hét is! A beszerelés is pénzbe kerül, és a segédanyagok is. Sérülhet a kárpit, törnek a patentok, ragasztóra lehet szükség, stb. Ez már önmagában többe kerül, mintha igénybe venné szolgáltatásunkat! Ezen felül amíg meg nem javíttatja, nem tudja az utcán hagyni, mert bárki benyúl, ha esik az eső beázik a kocsi. A törött üveg szilánkjait tökéletesen kitakarítani szinte lehetetlen! Ha nem jól sikerül az ablaktörés, akkor megsérülhet a fényezés, horpadás lehet az autón, esetleg megvághatja magát, vagy a szétrepülő darabok sérülést okozhatnak, akár a szemébe pattanhat a szilánk! Jobban jár, ha szakemberrel nyittatja ki az autót! Kinyitjuk, rendezi a számlát, és épségben visszakapja az autóját, mintha meg sem történt volna ez a kis kellemetlenség. Nem jut eszébe minden nap a mikor ránéz a kocsira, hogy kár volt hozzányúlni. Egyébként nem is olyan könnyű betörni az üveget!

Térkővel próbálta a hölgy betörni a kocsi ablakát

Térkővel próbálta a hölgy betörni a kocsi ablakát

– Pajzs védelem van autóban, lemerült az akkumulátor! Tudnak segíteni?

Igen, tudunk! Hívjon bátran!

– Miért kérik el az okmányokat, mielőtt kinyitják az autó zárját?

Minden esetben meg kell győződnünk, hogy a tulajdonost, vagy jogos használót segítjük hozzá, hogy bejusson az autóba! Mindegy, hogy új vagy régi, ötvenezer vagy húszmillió forint az értéke, az autó akkor is vagyontárgy. Az Ön és a mi érdekünk is az, hogy mást ne segítsünk hozzá ahhoz, hogy az autót elvigye, abba bejusson, onnan bármit kivehessen! Az okmányokat az Ön jelenlétében ellenőrizzük, és azonnal visszaadjuk! Másolatot nem készítünk!

– Bezártam a kocsikulcsot! Hogyan nyitják ki az autót?

Megfelelő eszközökkel, sérülésmentesen!

-Miért nem mondják meg a telefonon, hogy hogyan lehet kinyitni az autót kulcs nélkül?

Az Önnel folytatott beszélgetés során felteszünk kérdéseket. Szakemberünk a kapott válaszoknak és a szakmai felkészültségnek köszönhetően már tudja a megoldást, de ezt nem fogja megosztani! Egy telefonbeszélgetésből nem derül ki, hogy az érdeklődő a saját autóját akarja kinyitni, vagy bűncselekmény elkövetésére készül! Az autózár kinyitás speciális ismereteket, és eszközöket igényel! Ezen kívül, legyünk őszinték: ezzel keressük a kenyerünket!

– Mennyibe kerül egy autó kinyitása?

Mennyibe kerül egy pár cipő? Hát attól függ, hogy milyen! Na ez a válasz a kérdésre! Nem azért kérdezzük meg, hogy milyen márkájú, típusú, évjáratú stb. autója van, hogy mennyire lehet „lehúzni”, hanem azért, hogy tisztában legyünk az elvégzendő feladattal, a munkavégzés helyével. Ennek alapján tudunk korrekt ajánlatot adni. Egy típuson belül, ugyanabban az évben gyártott autók között is eltérések lehetnek, az autó zárjának tekintetében. Minden esetben előre tájékoztatjuk, hogy mennyi pénzbe fog kerülni az autó kinyitása!

– Biztosan annyit kell fizetnem az autó kinyitásáért, amennyit mondtak a telefonban?

Igen! Amennyiben a kérdéseinkre adott válaszai fedik a valóságot!

Ott van az autó, ahol mondta,

olyan típus, évjárat,

ha azt mondta, akkor valóban van működő, kulccsal nyitható zár,

ott van a kulcs ahol jelezte,

nem próbálták közben házilag kinyitni, ezzel megváltoztatva a körülményeket, pl. megrongálva a zárat…

nincs olyan műszaki probléma, amiről nem tájékoztatott, pl. átalakítás, elromlott szerkezet.

Amennyiben minden úgy van ahogy azt a segítségkéréskor jelezte, akkor annyit kell fizetnie az elvégzett munkáért amennyit mondtunk!

– Ingyen jönnek, vagy kiszállási díjat is kell fizetni?

Egyetlen cég, vagy vállalkozó sem megy ki ingyen! Ez azért van így, mert nem tud! Neki is pénzbe kerül. Akár elismeri, akár nem, kifizetteti az ügyféllel. Legfeljebb beépíti a szolgáltatás árába, és a ma nagyon divatos INGYENES KISZÁLLÁS jeligével hirdeti a szolgáltatását (és ezzel már át is verte az ügyfelet, pedig még nem is találkoztak). Ettől sokan elhiszik, hogy megspórolták a kisszállási díjat, így jobban jártak. Ez persze nincs így, és nem is lehet! Ahhoz, hogy Önnek a helyszínen segíteni tudjunk, oda kell mennünk. Ez pénzbe kerül, ezt ki kell termelni! Meg kell venni egy autót, forgalomba kell helyeztetni. Ezzel nincs vége! Cégautó adó, gépjármű adó, kötelező biztosítás, üzemanyag, szerviz, műszaki vizsga, parkolási díj, stb.. Ugye nem hiszi el senki, hogy ezt bármelyik cég, vagy vállalkozó magára vállalja az ügyfelek helyett? Nem is tudná, ha nem érvényesítené egy részét az Ön által fizetett számlában! Amikor árajánlatot adunk, abba MINDENT beleszámoltunk! Az a fizetendő végösszeget tartalmazza! Nincs átverés, nincs „ha számla is kell, az plusz ÁFA” és egyéb trükkök.

– Megpróbáljam kinyitni az autót kulcs nélkül, ha kizártam magam?

Nem érdemes! Általában rosszul sül el! Berobbant ablaküveg, elferdült ajtókeret, szakadt gumiszigetelés, összekarcolt, levert fényezés, kisebb nagyobb horpadások, cserére szoruló zárbetét, letört kilincs a végeredmény! Legalábbis így szoktak minket várni, amikor megpróbálják! Ráadásul ha -mint az esetek többségében- nem sikerül kinyitni a kocsit, felesleges, és értelmetlen károkozás! Kímélje meg magát ettől!

Házi autónyitási kísérlet eredménye

Házi autónyitási kísérlet eredménye

– Az ismerősöm, vagy az autószerelőm talán ki tudja szedni a bezárt kocsikulcsot! Engedjem?

Ne! Mindenkinek izgatja a fantáziáját, hogy hogyan lehet autót kinyitni ha nincs kéznél a kulcs. Az Ön ismerőse sem kivétel. A más kocsiján nagyon bátran szoktak kísérletezni, aztán amikor csináltak pár tízezer forintos kárt anélkül, hogy kinyitották volna a kocsit, széttárják a karjukat, hogy bocsi, az interneten láttam, segíteni akartam! Még ha sikerült is a dolog, a többszörösébe kerül a nyomok eltüntetése, mintha szakembert hívott volna! A tapasztalatunk szerint a hölgyek körül azonnal feltűnik egy nagyon segítőkész ismerős, barát, szomszéd. Az alábbi képen is egy ilyen segítség eredménye látható!

Házi autónyitási kísérlet eredménye

Házi autónyitási kísérlet eredménye

– Honnan jönnek?

Értelmetlen és fölösleges kérdés! Tekintettel arra, hogy ezt a tevékenységet csak mobil szervizként lehet végezni, folyamatosan változik a szervizautó helye! Bármelyik pillanatban megcsörrenhet a telefon, és a város, esetleg az ország bármelyik pontjáról kérhetik a segítségünket! Egyik helyszínről megyünk a másikra, ezért Önnek nem az a fontos, hogy honnan indulunk, hanem hogy mikor érünk oda az Ön autójához! Ezt természetesen a szolgáltatás megrendelésekor elmondjuk, és minden tőlünk telhetőt megteszünk, hogy betartsuk!

– Mindjárt visszahívom Önöket, ha kell a szolgáltatás, csak megbeszélem az asszonnyal… jó?

Rendben! Türelmesen várunk. Azonban ha érkezik másik megrendelés, akkor Ön is várjon türelmesen, mert a megrendelések sorrendjében megyünk segíteni. Az érdeklődés, és visszahívás ígérete nem jelenti azt, hogy ameddig Ön döntést hoz, addig mi nem veszünk fel címet!

– Valóban az év minden napján elérhetőek 0-24 óráig?

Mindent megteszünk ennek elérése érdekében! Előfordul, mint minden mobiltelefonnal, hogy nincs térerő! Olyan útszakaszon haladunk, esetleg mélygarázsban kell dolgoznunk, ahol elérhetetlenné válik a szolgáltatás. Jó esetben ezekről a hívási kísérletekről értesítő sms-t kapunk. Olyan is előfordul, mivel az autózár nyitásához mindkét kézre szükség van -ha elengedjük az eszközt, akkor az egészet kezdhetjük előröl- hogy pár percig nem tudjuk felvenni a bejövő hívást. Természetesen, amint tudjuk visszahívjuk önt! Ez általában néhány perc. A hívásvárakoztatás szolgáltatásnak köszönhetően amikor másik ügyféllel vagyunk vonalban, jelzi a telefon az Öntől érkező hívást! Ilyenkor egy üzenetet küldünk „Másik ügyféllel vagyok vonalban, amint tudom visszahívom!” Ha ilyet kap, kérünk egy kis türelmet, éppen valakinek segíteni próbálunk!

A gyakran ismételt kérdések (GYIK) rovatot folyamatosan frissítjük! Amennyiben nem talált választ a kérdésére, ne habozzon felhívni minket! Nincs hülye, vagy ciki kérdés! Csak fel nem tett kérdés van, de arra nincs válasz sem!